2014年3月12日星期三

當波遇上蟹






睇真啲隻怪物









最後變咗羌蔥炒蟹

46 則留言:

  1. 回覆
    1. 嘩~波波睇落真係肥咗噃

      刪除
    2. 個肚……離地……得半吋……

      刪除
    3. 唔會架,波仔多左0.1 磅,佢阿咪都會同佢keep架

      刪除
    4. 細妹ee,咁耐矛見,一嚟到就話我肥.....哼

      刪除
  2. 萬一波豬唔好彩倖隻蟹鉗親, 到時真係傷在兒身, 痛在娘心喇 XP

    回覆刪除
  3. 波波,只蟹d脚仔仲长过你嘅好多添 (≧∇≦)

    回覆刪除
  4. 兩個都中意,波仔&蟹仔 (>3<)

    回覆刪除
  5. 波爺....隻蟹蟹d腳仔長過您隻腳仔好多噃.....嘻嘻嘻

    回覆刪除
  6. 波仔應該話信唔信我食左你呀啦!

    回覆刪除
  7. 蟹蟹: 波波, 你果腩好熄匙, 等埋禾, 唔好走呀!

    回覆刪除
  8. 波波的肚腩好可愛....
    噗,阿夢同波波真係好似樣,而且一樣咁八卦..
    波媽,我發覺你用catit,我有几個未用過的濾網,不如我寄俾你啦
    因為個機已經俾我拆件丟掉了,阿夢用唔到.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 波媽你在app俾個地址我啦

      刪除
    2. 肥夢有無波咁沙pop:P
      你留返,我地有機會見既

      刪除
    3. 阿夢當然冇咁大膽,佢細膽如鼠XDDDD
      哈哈留番...咁佢應該冇expiry date....有四塊...

      刪除
  9. 波波有冇用手仔掂下隻蟹呀?

    回覆刪除
  10. 波波真係好趣緻!比著我D貓,晨早fee屎隻蟹!

    回覆刪除