2011年10月7日星期五

聘禮+浴後照



呢幅係正牌愛麗絲品牌嘅捕捉春韵,亦係第一幅劣作,只係係香港嘅展銷檔購買,亞未來親家話幾靚,米諗住油返幅當聘禮,點知係淘宝揾咗起碼十間舖,一係話無貨、一係話有顏料快遞唔送,就算confirm咗俾埋錢都放我飛機,真係一波十幾折,最後係廣州揾到間同一品牌話有貨,不理價錢運費,嘜鬼都應承佢,送貨嚟嗰日仲歡天喜地,第一時間拆盒開功,點知一落筆就覺得唔妥,01白色變咗泥啡色,跟住發覺啲顏色唔同哂,頂佢呀!再細心睇吓個盒,貼係盒嘅招紙有啲唔同,而招紙星星難度由五星變咗三星,而油畫布又粗又鞋,唉!又做咗老襯!!!
都係唔死心,既然訂唔到愛麗絲品牌,就試吓樂又美喇。

樂又美品牌半製成品,油出嚟都o.k.﹔不過掩尖教主覺得兩貓身主綠色毛唔係咁順眼,將圖中紅圈點部份由綠色轉咗灰紫色,當堂唔同哂,亞親家嗰日有聘禮收喇....kawawa






唏!有咩埋由花柄同草草會係淡黃色?奄尖王再將佢轉做草線色

 



 

 


攪掂!食碗麵﹔比我預期早咗完成,he he...仲有幾日俾佢風乾。 


 

大日子就嚟喇,咦!神婆話十月九日宜沐浴,波波洗定白白迎佳日,爹爹要幫手,所以得浴後照﹕




沖完係浴屏內索乾身,濕水波又乖又可愛呢

20111008153
跟住抱波出走廊、等爹爹拖乾浴屏再吹毛,波波抱在懷中幾乖豬,似唔似人仔呢


 



IMG_0222      

 

 

 

 


     
 

 

 



 
IMG_0204

 

 


 





 

吹..呀...吹..,讓風筒..吹,吹乾.......