2011年12月29日星期四

剷毛毛


 
死鴉烏又唔知發咩花顛,寫咗大段嘢,到上載相片嗰part,無喇喇話要上載相片就按地此,又俾佢陰到,按完在此又話要上載麥鬼嘢,痴孖筋!最後成段post無哂!

早幾日出佐敦揾FristMate無穀物糧,見個老板娘幾好嗲,米問下佢波波下巴黑點可以點攪,佢話剷咗下巴啲毛毛,每日查三次神仙水就o.k.﹔當時心諗﹕吓!剷走下巴毛

毛,唔係呱?

於是同隻波抹完鹽水後就查神仙水,但係有毛毛係到又真係查唔到肉咁﹔於是前晚把心一橫、死就死喇!剷咗毛毛容易清走黑點又唔怕神仙水查唔到肉,咁捉住波波三、兩吓

手勢就攪掂哂!









琴日用鹽水濕咗棉花抹咗啲啡色嘢,黑點清得七七八八,但今朝見啲啡色嘢同黑點又生返出來,煩!大家知唔知啲啡色嘢係咩(用鹽水抹完,塊棉變啡色)明明清走哂黑點點,一晚又生返!







剷咗毛毛又驚佢r損下巴,米同佢戴返個自製軟喇叭,屎面到呢........




送餐送到上床食,唉!你話死唔死吖.......


驚佢瞓係到冷襯,我犧牲件羽絨褸俾佢當被蓋.......呀少爺波.....滿意無!





....



剷完下巴啲毛毛,隻波下巴除咗微紅色加黑芝蔴,其實好可愛,啲皮膚好似有種叫斯芬斯貓(無毛貓)皺皺地皮.....哈哈!所以呢幾日俾佢曬太陽都落咗窗簾,驚佢曬傷下巴。