2011年11月14日星期一

波波之傳心


係我未養波波前就知道有動物傳心,嗰時見識傳心網友幫其他卜友貓地做AC,覺得好神奇,養咗波波後好早已經想試,上星期亞細妹同何小姐講開佢地嘅貓貓都做過AC,攪到我心癢癢,即刻面懵懵問豆丁媽,佢真係超好人(上次已經幫我訂過美國脫水雞粒俾波波食,佢仲隨雞粒送咗條超靚貓圖案毛巾俾我,到宜家仲未捨得用)今次豆丁媽又一口就應承,係呢處真係要再次多謝佢........
 
 提問→我

 我→豆丁媽


 
 




問咗啦! 好好笑,波波問我係邊位! 我話我係一個唔洗見到佢都同佢傾到計嘅EE!

因為有D唔係問題,所以佢係答,我只可以俾你知佢反應!



1.波波,亞咪驚你飲得水少會尿道炎,所以先用針筒餵你,你自已飲多啲水,亞咪就唔用針筒餵你喇。
波波:我有飲喎! 你麻煩呀!
我:你要有多多尿尿至得架,話有飲都唔得架! 豆丁日日都有兩大舊尿,你加油啦!


2.波波知唔知身體對好多嘢會敏感,所以好多嘢唔食得,唔好咁嘴叼喇。
波波:我唔知,唔鐘意咪唔食囉!
我:總之阿咪俾就試下啦,起碼食小小,對身體好最重要呢!


3.點解成日r甩毛,係米有咩唔舒服?亞咪會好擔心又哂錢帶你去睇醫生。
波波﹕無事,但耳背有時好痕,會r多D!
我:波波如果真係唔舒服要做出面D俾阿咪知道呀!







4.知唔知自己肥吖,唔係因為食得太多嘢,係因為絕咗育後反應,不過都要減2磅,所以要郁多啲,自己揾玩具玩,唔好等亞咪陪你玩先郁動,知嗎?
波波:我不知幾好呀,唔肥呀,減咩呀!
我:(我覺得波波都幾有脾氣)你唔得曳曳架,樣樣都為你好,你自己郁多D咪當減肥囉!
波波:我鐘意有人同我玩!


5.哥哥份工有時要出外公幹,佢唔係唔要波波吖,工作完就返屋企喇,唔好鬧情緒,會病病
波波:佢有無掛住我先!?
我:一定有!
波波:算佢啦!

6.點解波波唔鐘意俾人抱,又唔係好黐人嘅?有時連摸你都會避開
波波:我又唔係BB,我大個啦嘛!
我:有時痴下係愛嘅表現嘛,試下啦!








7.我地全家人都好愛波波,咁波波愛唔愛我地呢?同埋鐘唔鐘意呢個家吖?

波波:我愛,我鐘意,但要做D咩架?
我:哈哈,你對家人多D回應啦! 呢D唔係BB行為呢!

8.波波有時對住亞咪大聲喵喵叫,點解吖?
波波:當然係想食啦!


9.波波點解唔打咕嚕嘅?

波波:點解要呢?
我:因為咁就代表你開心,有安全感囉! 你唔咁,家人就唔知你開唔開心,你試試俾佢哋摸下,放鬆下!
(我覺得佢都快樂架,但唔多識放鬆!)


10.波波係米好鐘意玩伏哩哩呢?
波波:呢個我鐘意呀,但唔會咕嚕架喎!
我:哈哈,我知呢個唔會,但你開心就好啦,阿咪都係想知你鐘唔鐘意之麻!








11.有無嘢想同我地講吖?
波波:........本來無,但以加想講我好鐘意呢個屋企,唔好擔心! 但我未必識點咕嚕令佢哋鐘意,總之我大個哥,係呢個家嘅一份子!

12.亞咪知道波 波好乖仔。
波波:我自己都知!


問豆媽傳心前,曾問過爹爹有無嘢想問波波,佢懶不肖咁話無,又話呢啲都好信,我米寸返佢,係吖人地係唔收你錢又肯幫你做嘢嘅神棍,妖!出咗傳心嘞佢又問波波有無講佢,唓!唔信就米問喇,頂!衰到列印篇嘢俾佢都唔睇,扮哂蟹唔睇,正.....

豆媽同波波傳完心第二朝,爹爹話見波波自己去水機食過兩次水,又去平日我盛大半碗水專用針筒餵佢嗰個碗食多兩次水﹝佢從來無幫襯過呢碗水)!

雖然傳心時波波話自己唔係bb,已經係大個哥,所以唔需要抱抱同摸摸,但係佢有種行為仲維持bb
,逢係有軟棉棉被被同哥哥嘅臭衫褲、床單,就會好個陶醉咁搓搓吖搓搓.......