2012年8月31日星期五

應節



    對潮洲人嚟講,七月節(計節)係好隆重嘅節日,小時候住屋村,呢個節日嘅潮洲計節攪事人會一早上門籌集經費﹔到七月+五,我哋幾家潮洲人會約埋,攞哂啲貢品、七彩衣紙出空地一齊拜祭好兄弟(計),而當日有項項目好似宜家長洲出會咁,不過就只會挑選十幾歲少女穿住類似古式彩衣由話事人帶領巡遊........到夜晚球場就會有潮式神功戲睇!
    細時有段小插曲....有年同埋幾個村女走去球場偷戲柵擺置嘅公仔玩,不過偷完好計......一來驚俾人發現,修尾知啲公仔係攞嚟拜計,仲......掉都掉唔切!


婚後雖然矛燒街衣,不過神婆波媽都會摺七色衣紙拜下屋企諸神,祈求平安!
lu lu媽所講嘅七彩衣紙就係呢啲喇﹕

個袋入面又係咩?



亞咪,咩嚟......



紅色好靚,唔知好唔好味?


唔食得儍豬......俾你索吓嘞!


咁我坐係處陪你喇......


好.....咁乖.....俾你玩吓嘞!






































我要.....我要......俾我.....俾我.......




亞咪咁快摺咗咁多......



等我睇吓你摺得靚唔靚先......