2012年1月16日星期一

原來可以咁惡


 
星期六,有貓友光臨寒舍,波波仲係第一次見七舅爺,點知佢一反常態,見人就fee,掂吓就咬,惡到非飛,唉!仲要經亞沙dee媽不停挑釁(嗱...奉勸亞細妹你真係要認真考慮先好將cc嫁過去),我真係未見過波豬惡得咁交關,好彩無傷及無辜﹔到最後臨走,波波咀返啖七媽先攞返少少分,事關波波仲要等七媽養返個女嫁俾佢    ﹔但係波波到今日仲唔肯鍚鍚我吖(平日佢一日咀我十幾次嘛)。

    亞少爺波唔知係米嬲我前一夜同佢剪甲甲,我–路剪一路同佢講﹕波波明日有ee、督督嚟探你,要剪吓甲甲,唔係玩起上嚟抓損人就唔好喇......















 


 





























 


 


 


 


 

雖然心情唔靚又發惡,但係都係爛玩貓一隻








 


 

 


 

 

 










啲客人走哂,訪問吓衰臭波先.....
亞咪﹕波波做咩今日咁惡、咁失禮人吖?
  波波﹕邊個叫佢哋話見我一次醜樣過一醜.....雖然我無潘安咁靚仔.....都唔好......
亞咪﹕人哋講反講話咋嘛.....
   波波﹕做咩都講反話吖?
亞咪﹕驚你少氣吖敗家波.......


多謝各位送嘅厚禮,只此一次好喇.......唔係.......我唔下廚(認真ing)


 


 

要送就送嗰吉盒俾我得喇,唔係......下次咬鬼你哋......