2011年9月2日星期五

真偽





有網友問數字油畫都有A貨?嗱!暫時係淘宝買嘅到咗手又油咗嘅兩幅都係A貨﹔上圖呢幅直程係五星A,仲係最貴一幅(連運費84蚊人仔),收貨時都知大獲,pack住幅畫嘅bubble pack污穢到無朋友,有支畫筆仲扁咗嘅﹔一開始油橙色喇,上咗色好似水彩咁,起碼要油三趟先似樣,一瓶仔顏料邊夠油,跟手油深橙色(個圈圍住貓身同手部份),隻顏料好似楋椒醬,油出嚟一pat pat、點頂!so sad.....終於放棄!好彩油圓圈先咋,如果倒轉油隻貓先,咁就衰修尾
   咁嘅死樣點送俾親家做聘禮

核突到無朋友

 



而另一幅貓公主油出嚟都靚,不過佢有幻彩feel,呢種感覺唔係人人都鐘意,經過一輪係淘宝搜尋都係A貨

 

 

  
  

   A貨 隔離嗰幅先係正貨

5 則留言:

  1. 我無淘寶a/c,之前見同事日淘夜淘其實都心思思想玩下,不過見佢地淘d衫番尼同網上睇到好似出入好大咁,雖然平但都係錢嘛,貨不對辦就唔抵啦。又試過搭人淘馬賽皂,又係收到舊唔知咩尼 ga, 所以都無再試淘喇!我老人家呀,買野都係鍾意兜口兜臉摸過度過至敢買呀 :p...油一幅數字畫真係好費神,阿親家奶奶你對阿七呢個新抱真係唔話得!

    回覆刪除
  2. 就係為咗買數字油畫先開嗰a/c咋,香港無咩款揀吖嘛,送俾你親家你係借口,我對畫畫真係好feel,仲可以揾番童年嘅樂趣﹔最衰啲friend無興趣學,亞仔細時啲手作都係我一手包辦,啲老師一睇就知唔係小學生做喇XD

    回覆刪除
  3. 你講完都唔係好識分, 顏料好緊要, 如果只買一幅咪死得, 唔通要自己配咩. 咁親家果幅油好未呀 ?? 升呢後嘅留言, 好多都無email通知, 唔知同搭訕有無關係. 你有好幾個留言我都miss咗....

    我上次問過你, 留言時間錯哂, 你唔係咩 ?? 現在時間 1:10pm, 你睇下啱唔啱.

    回覆刪除
  4. 上面個幅失敗畫,隻貓似新抱仔啡虎紋,本應諗住送俾親家奶奶,啲顏料油出嚟核突到嘔嘔、終於送咗去堆田區,上網再淘過嘅又未送嚟-.-
    [細妹媽媽回覆09/05/2011 15:16:57]你呢個留言係回應我, 但無收到通知, 好亂呀 ~ 我今日幾個留言俾你, 但只係收到你"A貨梳"果一個回應咋 ??? 你無理由淨係覆一個, Y嗚攪咩呀 ??

    回覆刪除
  5. 我無理通知,我睇返個卜嘅最新回應咋。

    回覆刪除